بصیرت

بصیرت
 
قالب وبلاگ

 سخنی با دستگاه محترم قضا:

حالا که علی لاریجانی به عنوان رئیس قوه مقننه خط قرمزی برای خانواده خود قائل نیست خوب است که با سرعت بالا و به صورت عادلانه به مدعی اقای رئیس جمهور رسیدگی شود
گروه سیاسی تعامل- رئیس جمهور روز گذشته در جریان استیضاح وزیر کار و در صحن علنی مجلس، فیلمی از فردی به نام فاضل لاریجانی رو کرد که این اسناد (به فرض صحت) بیانگر لابی فاضل لاریجانی با مرتضوی می باشد. 
رئیس جمهور انتظار داشت با ارائه این سند علاوه بر نجات وزیر خود از استیضاح، رئیس مجلس را هم تخریب کند و به قول خویش با رو کردن پشت پرده ها و بیان آنچه نمایندگان نمی دانند خانواده لاریجانی را زیر سوال ببرد اما در آخر وزیر خود را از کار بیکار دید و ...
رئیس مجلس اما با سعه صدر و هوشمندی، مجلس را اداره کرد و سپس مطالبی را بیان کرد که اگر اجرایی شود و جامعه عمل پوشانده شود قطعا اطمینان مردم را به نظام تفزایش خواهد داد و موجب افزایش سرمایه اجتماعی می گردد.
لاریجانی در قسمت مهمی از نطق دیروز خود گفت: فرق من با شما این است که می گویم اگر کسی از بستگان من تخلف کرده رسیدگی شود بلکه اطرافیان شما تحت تعقیب هستند و همچنان روی آن می ایستید و شما مانع رسیدگی می شوید و حتی گفتید خط قرمز است. 

حالا که علی لاریجانی به عنوان رئیس قوه مقننه خط قرمزی برای خانواده خود قائل نیست خوب است که با سرعت بالا و به صورت عادلانه به مدعی اقای رئیس جمهور رسیدگی شود و اگر فاضل لاریجانی مرتکب خطا و یا جرمی شده است به آن رسیدگی گردد تا علاوه بر اجرای عدالت در جامعه سرمایه اجتماعی که به وسیله ایجاد شبهات در این هفت ساله به حداقل رسیده است، بازسازی گردد.
این محک می تواند بر افتخارات قوه قضاییه که با خانواده هاشمی و جوانفکر برخورد کرد بیفزاید و نشان دهد که در جامعه اسلامی نسبت های خانوادگی دلیل بر عدم اجرای عدالت نیست . باشد که همه شامل این آیه گردیم:

يا اَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا قَوَّامِينَ بِالْقِسْطِ شُهَداءَ لِلَّهِ وَ لَوْ عَلى‏ اَنْفُسِكُمْ اَوِ الْوالِدَيْنِ وَ الْاَقْرَبِينَ اِنْ يَكُنْ غَنِيّاً اَوْ فَقِيراً فَاللَّهُ اَوْلى‏ بِهِما فَلا تَتَّبِعُوا الْهَوى‏ اَنْ تَعْدِلُوا

اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد ، قيام كنندگان دائمى به عدالت باشيد و شهادتهاى شما براى خدا ادا شود ، اگر چه به ضرر خويشتن يا پدر و مادر و خويشاوندان تمام شود ، بدون تفاوت ميان بى‏نياز و نيازمند ، خداوند به نيازمندى و بى‏نيازى آن دو داناتر و شايسته‏تر است . از هوى پيروى نكنيد تا عدالت بورزيد./"سوره نسا آیه 135 "

لازم است تا مسئولان قوا نشان دهندکه برای تحقق عدالت، مانعی را بر نمی تابند حتی نزذیکان خود را. و صد البته دکتر احمدی نژاد هم لازم است برای پیگرد برخی متهمین اطراف خود که روز گذشته لاریجانی بدان اشاره کرد، محدودیت ایجاد ننماید.

البته در این میان عمل خلاف قانون و استراق سمع و انتشار آن نیز لازم است مورد پیگیری و پیگرد قرار گیرد.
و صد البته آنچه در این میان رنگ باخت، اخلاق سیاسی بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ سه شنبه 17 بهمن 1391 ] [ 15:55 ] [ علیرضا دهقانی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

بصیرت را در همه ابعاد زندگی خود پیاده کنیم تا دینمان و عقایدمان را ناخواسته و نفهمیده به یغما نبرند. التماس دعا
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و آدرس basirat110.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب